Menu

Audio: Tko kako sluša?

ZAGREB - Slika je i u Hrvatskoj već vrlo šarolika, a zanimljivi podaci iz Velike Britanije o udjelu uređaja putem kojih se sluša audio mogli bi nam biti pokazatelj kuda idemo. O tome smo razgovarali s radijskim strategom i predsjednikom AMM Global Instituta Ivanom Jurićem-Kaćunićem.
Saznaj više...

Fortenova grupa predstavila rezultate za 2020. godinu koje ocjenjuje dobrima

ZAGREB - Fortenova grupa ostvarila je u 2020. godini dobre rezultate poslovanja unatoč negativnom utjecaju COVID-19 pandemije na poslovanje od travnja do prosinca 2020. Utjecaj COVID-a 19 osobito se osjetio u Hrvatskoj, s obzirom na značaj turizma u državi. Grupa je održala ili čak i povećala tržišne udjele u nizu ključnih kategorija proizvoda, realizirala nekoliko ključnih strateških projekata te je,…
Saznaj više...

Marketinška komunikacija: Humor je ‘tanak led’

ZAGREB - Zabavne reklame dokazano su efikasan način komuniciranja s tržištem. Humor je moćan i privlači pažnju, napominje direktor amm.-a i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Vukušić, ali i upozorava da je riječ o sastojku s kojim valja biti oprezan. Poanta je doći do ruba, ali nikako ga ne prijeći - rijetki se mogu s time igrati.
Saznaj više...

HUP: Kako izgraditi ekosustav koji potiče razvoj inovatora, poduzetnika i unicorna budućnosti

ZAGREB - Iako se nalazimo u vremenima neizvjesnosti i nesigurnosti za poslovanje i poduzetništvo, važno je nastaviti gledati prema naprijed i ustrajati u izgradnji boljeg poduzetničkog sustava za sve dionike. Upravo tom temom bavila se konferencija „Budućnost poduzetništva: Stvaranje prilika za rast i razvoj“ u organizaciji Hrvatske udruge poslodavaca i Instituta za inovacije, stoji u priopćenju koje prenosimo u cijelosti. 
Saznaj više...

Glavni operativac Bauer Medije za audio: ‘Pronalazimo nove načine povezivanja s publikom’

ZAGREB - Bauer Media je multimedijski konglomerat, a Richard Dawkins njihov glavni operativni direktor zadužen za radijsku industriju u Europi, dužnost koju je preuzeo nakon karijere na BBC-u. Ujedno je i član Izvršnog odbora Udruženja europskih radija. Njegovo znanje i iskustvo čine ga odličnim sugovornikom za razgovor o budućnosti radija s obzirom na audio revoluciju koja se razbuktala i o…
Saznaj više...
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam