Menu

‘Nova Antena donosi najnovije audio produkcijske trendove u svijetu’

ZAGREB - Nova Antena Zagreb zvuči uistinu svjetski. Govore to dobri poznavatelji radijske scene, a pritom često naglašavaju i njihove dinamične i kreativne produkcijske elemente. Razlog je to za zadovoljstvo direktora Antene Zagreb i kreativnog konzultanta AGI-ja Hrvoja Barišića kojemu je i bio cilj u metropolu donijeti najnovije svjetske trendove, pa ni audio produkcija tu nije izuzetak.
Nova Antena, podsjetimo, startala je 9. studenoga i u Zagreb donijela dašak svjetskih metropola. Barišić nam na početku sažima što pružaju slušateljima. ‘Nova Antena je moderna, brza i aktualna, prilagođena tempu života u gradu Zagrebu. Antena je trend, radio kakav Zagrepčani zaslužuju - prvi izbor metropole!’

Ovaj put posebno nas je zanimao taj produkcijski dio priče. Možemo ih nazvati i posebnim začinima koji jednom radiju daju poseban štih.

‘Startom nove Antene Zagreb došlo je sveobuhvatnih promjena, pa tako i do promjene produkcijskog identiteta koji je povezan s novom glazbom i contentom‘, kaže Barišić i upoznaje nas s Goranom Štetićem koji je kao njihov senior audio producent preuzeo odgovornost za nove produkcijske elemente koji su imali za cilj istaknuti novu glazbu, ‘pomladiti’ imidž i vezati se za lifestyle targeta. Štetić nam odmah ‘pušta’ i primjer produkcijskog elementa koji se koristi kad je pjesma toliko nova, uglavnom je prošlo tek dan-dva od izdavanja, da je još nisu stigli brendirati pjevanjem i najavom stvari. Osim wordinga koji ističu novu glazbu, nisu se zanemarili ni oni klasični - ‘Antena - stvari koje voliš’, ‘Antena - vrh!’.

Njih je trebalo drugačije realizirati, upakirati i dati im neku novu dimenziju. ‘Neočekivano lomljenje riječi bolje privlači pažnju slušatelja od već poznatih linearnih i ‘po redu’ logičnih konstrukcija tipa ‘Antena - vrh!’ otkriva Štetić. Kako bi ‘igranje’ sa zvukom i brža izrada elemenata bili mogući, na Anteni su po ovom pitanju krenuli opet od nule. Kreiran je posve novi station voice library s dva glasa koji sada zvuče mlađe i veselije, a u njoj je pohranjeno sve, od osnovnih slogana, preko novih wordinga, pa sve do neartikuliranih uzdaha, smijeha, vriskova.

​‘Tako smo dobili oko 2000 odabranih audio clipova glasova, svaki označen energijom, emocijom i sadržajem, što omogućava brzu pretragu i brzo ‘građenje’ konkretnih produkcijskih elemenata. Tek tada su tako konstruirani vokali prolazili kroz tzv. Antenin processing vokala, koji se godinama usavršavao. Naposljetku, stvoreni su produkcijski elementi koji imaju dozu agresivnosti i oštrine, u svakom slučaju privlače pažnju i ističu Antenu Zagreb u odnosu na druge radijske postaje’, objašnjava Štetić.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam