Novi investicijski ciklus komercijalnih radija
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Povodom sedme obljetnice uspješnog rada, Enter Zagreb, prvi CHR radio u Hrvatskoj, organizirao je svečanu akademiju u svojim novouređenim poslovnim prostorima, u sklopu AMM GLOBAL INSTITUTA u Zagrebu, a kojoj su nazočili predstavnici HUP-Koordinacije komercijalnih radio postaja i Udruženja europskih radija (AER).
Tom prigodom vlasnik Entera Zagreb i predsjednik Uprave AMM GLOBAL INSITUTA Ivan Jurić-Kaćunić izjavio je kako je nužno kontinuirano ulagati u razvoj uvjeta za oslobađanje dodatnih programskih kreativnih potencijala, navodeći kako je Enter Zagreb investiciju u nove prostorne, tehničke i tehnološke uvjete realizirao unatoč svim izazovima koje je prouzročila koronakriza.„Unaprijedili smo programske standarde, uložili u razvoj novih poslovnih modela i osigurali sve preduvjete za još veća kreativna dostignuća, a ta će ulaganja, u krajnjoj liniji, koristiti našim slušateljima i poslovnim partnerima“, istaknuo je Jurić-Kaćunić i dodao kako odavno nije pitanje jesu li investicije potrebne nego koliko su neophodne.„Ukoliko analizirate ekonomska kretanja na europskom tržištu, učinak pandemijske krize i rastuće financijske izazove, procjena o nužnosti investiranja djeluje krajnje opravdano jer predstavlja pripremljenost za rast i razvoj u post-covid razdoblju“, tvrdi Ivan Jurić-Kaćunić. Na vrhu liste predviđenih investicijskih projekata komercijalnih radijskih postaja, članica HUP-a, nalaze se: ulaganje u odašiljačku infrastrukturu, izgradnja suvremenih studija i programiranje novih tehničkih alata, izdvajanje sredstava za stalnu edukaciju zaposlenika i proširenje kadrovskih kapaciteta, nastavak investicija u inovativne i kreativne projekte i u novu generaciju digitalnih poslovnih modela.„Najavljene investicije komercijalnih radija u narednom razdoblju predstavljat će nedvojben doprinos kreativnih industrija oporavku i budućem razvoju hrvatskog gospodarstva“, naglašava Jurić-Kaćunić. Dio projekata bit će financiran iz vlastitih sredstava komercijalnih radija, a posebno je istaknuo da su na listi investicija i projekti koji će biti financirani iz kreditnih programa komercijalnih banaka, što znači da su prošli zahtjevne bankarske procedure i time dobili dodatne verifikacije tržišnih opravdanosti.„Time je potvrđeno da visoku stopu povjerenja u rad komercijalnih radija, osim naših slušatelja i oglašivača, imaju i najrespektabilnije financijske institucije u Europi“, zaključuje Jurić-Kaćunić.