Predstavljeni rezultati sezone, na Zrću pola milijuna ljudi "prošlo" kroz COVID aplikaciju
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
NOVALJA - Prva Croatia Beach Music Conference otvorena je u Novalji izvrsnim podacima o 2021 sezoni. Čak je 500 tisuća ljudi prošlo kroz Covid aplikaciju na destinaciji, što uključuje svaki dolazak. Festivalska industrija nakon ove sezone najavljuje optimističnu 2022. godinu. Studija Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pokazala je kako je #party safe projekt uspio te kako nam osviješteni mladi turisti vjeruju kao sigurnoj party destinaciji, priopćeno je iz organizacije Konferencije.
Priopćenje prenosimo u cijelosti."“Eksperiment koji smo proveli na Zrću, kao lokaciji gdje je koncentracija ljudi najveća, je uspješno završen. Broj testiranja na ovom području bio je iznimno velik. Zahvaljujući mjerama i stručnjacima iz medicinskog područja, organizatora te svih ostalih sudionika koji su svojim doprinosom omogućili još bolje poštivanje mjera, rezultat je, naravno, iznimno dobar. Na Zrću je dnevno obavljeno više testiranja nego na području cijele Hrvatske. Imamo podatak od 50 tisuća obavljenih testiranja na području Zrća!“ – otkriva doc.dr.sc. Alan Medić, Glavni epidemiolog Zavoda za javno zdravstvo Zadar te dodao: „Studija koju smo preko upitnika proveli dala je dobre rezultate. Ove smo godine zaista pokazali da je ovo bila jedna zaista dobra sezona, koja još uvijek traje. Klubovi nisu izvori žarišta zaraze koronavirusom, ništa manje nego li svadba ili kafić. Ono što je dobro kod klubova poput onih na Zrću je što se nalaze na otvorenom prostoru te su velike kontrole i veliki broj testiranih i cijepljenih ljudi. Tada je mogućnost zaraze svedena na minimum!“ Novalja ima najavu čak 14 festivala. Studija Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pokazala je kako je #party safe projekt uspio te kako nam osviješteni mladi turisti vjeruju kao sigurnoj party destinaciji. “Ovogodišnja turistička sezona je zaista sjajna. Svjesni smo da je sigurnost najbitnija te smo se sa svih aspekata potrudili osigurati maksimalnu sigurnost naših i stranih državljana.” – ističe gradonačelnik grada Novalje Ivan Dabo te dodaje: “Novalja je 75 posto ovisna o turističkom gospodarstvu. Ovaj vid turizma čini 37 posto u cijelokupnom kolaču turističke ponude. Za iduću godinu imamo najavu od 14 festivala koji bi krenuli već od 15. svibnja pa sve do 5. rujna. To je najava do 150 tisuća ljudi koji bi participirali u ovakvom vidu zabave. To je velika perspektiva za osnaživanje gospodarske komponente i financijske situacije domicilnog stanovništa.” Konferenciju su organizirali NOA Grupa i BSH Events kao poticaj industriji zabave. Sa sigurnom destinacijom te provedenim istraživanjem privukli su i veliku glazbenu investiciju, dolazak jednog od napoznatijih klubova svijeta Amnesie s Ibize. “Naše ovogodišnje brojke bolje su nego 2020. Imamo jako stroge kontrole na ulazu te smo razvili koncept party safe destinacije kako bismo to približili mladim ljudima. Povratna informacija koju imamo je da su mladi vrlo odgovorni, shvaćaju važnost cjepiva i redovnog testiranja.”- istaknula je Josipa Žižić ispred Noa grupe i organizatora konferencije te dodala: “Na ovoj konferenciji predstavljamo najnoviju studiju u suradnji sa Zavodom za javno zdravstvo. Doprinjeli smo tome da Zadarska županija izađe iz crvene zone. Na razini našeg kluba nema niti jedan pozitivan slučaj, a na razini grada tek njih ukupno 50.” Cilj konferencije je među ostalim spojiti ljude iz glazbene industrije i dovesti ih na mjesto gdje oni mogu učiti i dijeliti iskustva s kolegama iz cijelog svijeta. “Prilikom početka organizacije ovogodišnje sezone i festivalskih događanja imali smo poteškoća no uspješno smo sve odradili. Uložili smo sve napore kako bismo iznjedrili dobar krajnji rezultat. Cjepivo te razna testiranja idu u prilog našoj industriji koja ide na bolje.” – ističe Drago Vukelić ispred BSH Events i organizatora konferencije. Prvo izdanje je na otoku Pagu koji je ovog ljeta bio glavna festivalska pozornica Europe. Sutra nas očekuju teme: Kako je Covid-19 zaustavio naše poslovanje i što smo učinili?, Utjecaj pandemije na cijene i partnerstva, Festivali kao kreatori odredišta, Digitalizacija industrije, Umjetnici o pandemiji Covida te Post pandemijski boom kriza u industriji događaja i glazbe".