IQM Destination KORČULA - pet korčulanskih turističkih zajednica ujedinilo se za iskorak u kvaliteti destinacije
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Zajednička suradnja i sinergija u destinaciji čine turizam konkurentnijim, snažnijim i prepoznatljivim, što je turističke zajednice otoka Korčule potaknulo na novi iskorak u kvaliteti turističke ponude. Turističke zajednice Korčula, Blato, Vela Luka, Lumbarda i Smokvica objedinile su se i projektno povezale s IQM Destination KORČULA kako bi promicale i dodatno unaprijedile kvalitetu cjelokupne destinacije.
''Svaki dionik doprinosi destinacijskom uspjehu, a težnju kvaliteti i izvrsnost dodatno će osnažiti suradnja i umrežavanje na svim područjima destinacijske ponude što pomno osmišljenim aktivnostima potiče IQM Destination tim. Projekt IQM Destination inovacija je u turizmu koji pruža interdisciplinarni pristup upravljanju kvalitetom destinacije, a izuzetno je pozitivno prihvaćen od svih dionika u destinacijama u kojima se provodi, a sve pod budnim okom i pažnjom, te velikim iskustvom u praksi Đurđice Šimičić, Anamarije Cicarelli i Pere Matića.U projektu integralnog upravljanja kvalitetom u turizmu već sudjeluju destinacije s područja cijele Hrvatske, a neke od njih su Pelješac, Vodice, Brač, Imota, Novalja, Rab, Cres, Karlovac, Vukovar. Implementacijom projekta naglasak je na inovaciji, kreativnosti i povezanosti koja u projektu IQM Destination veže privatno i javno partnerstvo u destinaciji, sa svim partnerima koji utječu na kvalitetu u turizmu - od iznajmljivača i hotela, ugostitelja i trgovaca, atrakcija i muzeja, do turističkih agencija i javnih ustanova.Projektom integralnog upravljanja kvalitetom IQM Destination KORČULA postavit će se standardi s ciljem upravljanja održivom turističkom destinacijom, održivog razvoja i odgovornog turizma, razvijanja novih turističkih proizvoda, stvaranja nove ekonomske vrijednosti te kvalitativnog gospodarskog jačanja cijele zajednice.Nakon mjerenja početnog stanja slijedi analiza i mjerenje online reputacije destinacije, te kreiranje standarda prilagođenih trendovima u turizmu i tradicijskim vrijednostima otoka Korčule. Nakon stvaranja standarda slijede auditi za pojedine dionike u destinaciji, upute za marketinške aktivnosti i poslovni savjeti za pojedine djelatnosti, pomoć u razvoju turističkih proizvoda, umrežavanje dionika u destinaciji, marketinška promocija i welcome kartica kroz projekt IQM Pass KORČULA te uključenje svih dionika u pozive na tjedne edukacije srijedom u 17.00 sati.Stručnjaci koji provode projekt integralnog upravljanja kvalitetom na Korčuli će s dionicima podijeliti alate i mehanizme koji će dodatno unaprijediti zadovoljstvo posjetitelja, a istovremeno poticati lokalno gospodarstvo i kvalitetu života lokalne zajednice'', priopćili su iz Turističke zajednice Grada Korčule.