Global Entrepreneurship Network uvrstio Youth Business Camp World entrepreneurship na listu svjetskih projekata
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Prije dvije godine, po prvi puta u Hrvatskoj, održan je Youth Business Camp Adria Zagreb, edukacijski program koji je dio franšize World Entrepreneurship programa, a namijenjen je tinejdžerima od 15 do 19 godina, s ciljem inspiriranja poduzetništva budući da srednjoškolski kurikulum programi, ne samo u Hrvatskoj nego u brojnim drugim državama, nedovoljno upućuju mlade na opće teme poduzetništva. Ovaj program prepoznao je i Global Entrepreneurship Network (Globalna poduzetnička mreža) iz Washingtona (GEN), utemeljen 2007.godine, s ciljem inspiriranja pojedinaca da započnu samostalni korak prema poduzetništvu, a Youth Business Camp World Entrepreneurship program, prvi put bio je prošle godine i dio Global Entrepreneurship Week-a koji se sprovodi u 200 zemalja svijeta.
Youth Business Camp Adria Zagreb kao dio ove franšize, pohađalo je do sada kroz dva ciklusa, 25 polaznika iz cijele Hrvatske, uključujući i primatelje stipendija među kojima su bili i tinejdžeri bez odgovarajuće roditeljske skrbi, tinejdžere , izbjeglice iz Ukrajine, a koji su kroz 23 predavanja, stručne izlete te mentorski program bili dio programa: ''Share the knowledge Share the experience'' , a kojem potporu pruža World Innovation and Change Management Institute iz Geneve.U ovaj kamp, edukacijski su se uključili: RIT Croatia, Sveučilište Vern, Veleučilište Edward Bernays, Veleučilište Algebra, ali i brojni pojedinci i stručnjaci iz kompanija poput: T-mobile, L'oreal Adria, Ernst and Young, Privredna Banka Zagreb, Europske banke za obnovu i razvitak, Anić holding, Zagrebačka burza, Odvjetničkog društva Gajski, Grlić, Prka i Partneri, Muzej Suvremene umjetnosti, Zoološki vrt grada Zagreba, Gold nekretnine, Jamnica plus, Arithera specijalna bolnica, Hrvatska Pošta, Transformation Lighthouse, Joomboos te pojedinci, stručnjaci koji su kroz svoja predavanja približili tinejdžerima osnove poduzetništva kroz teme poput: Osnove menadžmenta, financijske radionice, intelektualno vlasništvo, Ljudski potencijali, Društvena odgovornost, Kultura i poslovanje, Brending, Marketing, Kako pokrenuti vlastiti StartUp i brojne druge teme koje su pružile smjernice polaznicima za nastavak školovanja ili novog životnog poslovnog puta.