Menu

HTZ novom kampanjom potiče turiste da dožive domaću i održivu Hrvatsku

ZAGREB - Nakon pozitivnih promotivnih rezultata ostvarenih tijekom prve dvije sezone kampanje „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, Hrvatska turistička zajednica je, zajedno s partnerima, odlučila treću sezonu kampanje posvetiti održivosti i održivim načinima putovanja pa od tuda i novi naziv kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“. Aktivnosti u sklopu ove kampanje namijenjene domaćem tržištu provodit će se od sredine rujna do sredine studenoga. Više detalja saznajte u nastavku:

"„Ovu smo kampanju prvi put proveli 2021. godine kada su u središtu promocije bile manje poznate destinacije i lokaliteti hrvatskih ruralnih krajeva. Nakon dvije godine i pozitivnih povratnih reakcija i rezultata odlučili smo zadržati dosadašnji format kampanje, ali pritom u središte promocije staviti održivost, odnosno promociju održivih destinacija, lokaliteta te proizvoda i usluga koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja. Navedeno je usklađeno i sa smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma u kojem je poseban naglasak stavljen na održivost“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako održivost podrazumijeva brigu o okolišu, destinacijama, ali i lokalnom stanovništvu.

Za potrebe kampanje izrađeno je osam tematskih video priloga gdje su istaknuti primjeri održivog turizma u Hrvatskoj, a prijedloge destinacija i lokacija dao je i sustav turističkih zajednica pritom vodeći računa o kriterijima i načelima održivosti kao što su optimalno korištenje resursa okoliša, očuvanje prirodne baštine i bio raznolikosti, poštivanje sociološke i kulturne autentičnosti zajednice, provođenje ekološko edukativnih akcija, uvođenje čišćih, jeftinijih i zdravijih oblika prijevoza i dr.

U sklopu video priloga obuhvaćene su destinacije i lokaliteti poput Hvara, Lastova, Like, Malog Lošinja, Međimurja, Istre, Središnje Hrvatske i Papuka. Osim promotivnog karaktera kreirani video materijali imaju i poučno edukativni dio obzirom na isticanje važnosti usklađenja turističkih putovanja i održivog pristupa turizmu. „Obišli smo Hrvatsku uzduž i poprijeko i pokušali smo provjeriti kako održivost funkcionira u praksi. Od pojedinaca preko velikih objekata i čitavih destinacija do javnih ustanova - svi su postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu oko nas. Iako je možda pet do dvanaest, još uvijek nije kasno i još uvijek možemo učiniti mnogo. Krenite s nama na put i saznajte kako!“, jedna je od poruka kampanje „Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!“."

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam