Drugi najpraćeniji medij: Radio Dalmacija ima 115 tisuća TikTok pratitelja!
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
SPLIT - Od 0 do 100 k u manje od 16 mjeseci - tako je izgledao uspon Radio Dalmacije na TikToku koji ga je doveo do pozicije drugog najpraćenijeg medija u zemlji na toj društvenoj mreži.
Što stoji iza strelovitog rasta i o planovima za dalje razgovarali smo s direktorom Radio Dalmacije i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Hrvojem Turićem.‘Kreiranje atraktivnih sadržaja u opisu je posla radijskih ljudi i gledano s te strane ovakvi rezultati ne iznenađuju, bar ne nas. Međutim, ostvareni rezultati potvrđuju i svima drugima koliko se radio multimedijalno razvio i srušio sve barijere. TikTok kanal, vjerujem, bit će sve važniji most do naše publike s obzirom na to da je lani bio najviše preuzimana aplikacija na svijetu’, poručuje Hrvoje Turić.Pitamo ga kakva je bila strategija rasta na TikToku na kojem ih sada prati 115 tisuća ljudi.‘Kao i na svakoj platformi, važno je osjetiti bilo publike, utvrditi trendove, a onda težiti tome da ti postaneš jedan od predvodnika trendova. Originalnost se uvijek cijeni i to je jedini put koji daje rezultate’, kaže prvi čovjek Radio Dalmacije koja je siloviti uzlet na TikToku zabilježila uvođenjem izazova koje je pred njihove DJ-eve postavljala publika.Poput ovoga koji je postao viralan. Pogledan je više od 1.5 milijuna puta. Gotovo milijun pregleda dosegnuo je i ovaj video u kojem se DJ-ici Anamariji Božinović pridružio i kolega Ivo Perkušić.‘Izravno povezivanje etera i TikToka pokazalo se dobitnom kombinacijom. TikTok publika tako sudjeluje u kreiranju zabavnog radijskog sadržaja i bolje se upoznaje s medijem koji će ih i dalje pratiti kroz život. Ponosni smo što je Radio Dalmacija soundtrack Dalmacije’, napominje Turić i navodi da njihov kreativni tim uvijek razmišlja o novim konceptima, razvija nove ideje pa je siguran da njihovim TikTok pratiteljima nikako neće biti dosadno.