Hrvatska bogatim programom oduševila posjetitelje drugog dana sajma f.re.e u Münchenu
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
MUNCHEN - Hrvatska turistička zajednica i 27 hrvatskih suizlagača nastavljaju se predstavljati bogatim programom i drugog dana na sajmu f.re.e, jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj, koji se ove godine održava do 26. veljače u Münchenu
Također, u prijepodnevnim satima ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je bilateralni sastanak s bavarskom ministricom za prehranu, poljoprivredu i šumarstvo Michaelom Kaniber, na kojem su uz ministrice prisustvovali direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić te generalni konzul RH u Münchenu Vladimir Duvnjak.„Hrvatsko - bavarska komisija jedan je od najdugotrajnijih institucionalnih oblika suradnje između Hrvatske i Bavarske. Tijekom zadnje 34. sjednice održane prošle godine u Münchenu dogovoren je nastavak suradnje u turizmu uključujući i razmjenu iskustava u području obrazovanja u turizmu, posebnih oblika turizma te upravljanja destinacijom. Upravo o tome razgovarali smo na današnjim bilateralnim sastancima kao i o svim strateškim aktivnostima koje u Hrvatskoj poduzimamo u cilju razvoja održivog, inovativnog i otpornog turizma“, rekla je ministrica Brnjac.Nakon prijema hrvatske turističke delegacije i sinjskih Alkara u Bavarskom parlamentu, na hrvatskom štandu na sajmu f.re.e održani su sastanci s njemačkim partnerima kao što je FTI, jedan od najvećih njemačkih turoperatora, Lust auf Kroatien, portal koji je specijaliziran za promicanje hrvatske turističke ponude te I.D.Riva Tours, turoperator koji je specijaliziran za prodaju Hrvatske.„Ponosan sam na predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude brojnim partnerima i njemačkoj publici koji pokazuju nikad veći interes za odmorom u našoj zemlji. Podsjećam kako smo u prošloj godini ugostili preko 3,4 milijuna njemačkih gostiju. Rekordan broj Nijemaca odmarao se diljem naših obalnih destinacija, a ja vjerujem da smo ih dodatno zainteresirali da posjete i našu unutrašnjost posebice u pred i posezoni. Ovo predstavljanje je za nas iznimno bitno, posebno ako znamo da s njemačkog tržišta ostvarujemo gotovo 24 posto ukupnog turističkog prometa. Povratne informacije naših bavarskih partnera su optimistične i prema sadašnjim pokazateljima očekuje nas iznimno dobra turistička godina“, poručio je direktor Staničić, dodavši kako se hrvatska turistička ponuda predstavlja na dosad najvećem izložbenom prostoru s nikad bogatijim i sadržajnijim programom.Važnost bavarskog tržišta naglašava i Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu, koja je istaknula kako je Bavarska iznimno važna za hrvatski turizam jer generira gotovo polovicu svih dolazaka njemačkih gostiju u Hrvatskoj. Podsjetimo, brojne posjetitelje drugog dana sajma oduševili su glazbeni nastupi umjetnika Splitsko-dalmatinske županije, Licitarko - maskota Turističke zajednice grada Zagreba, prezentacija autohtonog konavoskog veza, degustacija paškog sira, prezentacija bogate eno-gastronomske ponude Dalmacije uz fritule i ostale dalmatinske tradicionalne delicije, a održana je i prezentacija različitih hrvatskih sireva i vina uz sommeliera koje je osigurala Hrvatska gospodarska komora.„Brojni gosti iz Bavarske ove će godine dodatno profitirati jer su ulaskom u Schengen i Eurozonu Hrvatska, a posebice Istra i Kvarner sada još bliže što će zasigurno produljiti sezonu i povećati broj gostiju s ovog tržišta. HGK već tradicionalno podupire sudjelovanje naših izlagača, a osim atraktivnih jadranskih i kontinentalnih destinacija, partnerima ćemo kroz neformalno druženje Wine & Cheese Meetup predstaviti i dio sve kvalitetnije hrvatske gourmet ponude“, zaključio je Luka Burilović, predsjednik HGK.