Menu

Prvi dan KOMferencije o komunikacijama – o kriznom komuniciranju i strukovnom pozicioniranju

ZAGREB - Nakon dvije i pol godine u hotelu Hilton Garden Inn Zagreb održava se KOMferencija u okviru koje su PR stručnjaci naglasak stavili na teme kojima su se intenzivno bavili od zadnjeg okupljanja. Dvije ključne teme su: krizno komuniciranje i konačno pozicioniranje odnosa s javnošću kao upravljačke funkcije u svakoj organizaciji.

 

Pandemija, potresi, rat i politika čija je uloga uspješno se nositi sa svim izazovima aktualne su teme ovogodišnje KOMferencije te pokazuju da su upravo komunikacija i odnosi s javnošću nezaobilazan dio strateškog donošenja odluka članova uprave svake organizacije.

Predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću Mario Aunedi Medek izjavio je da je zadovoljan što su se PR-ovci ponovno okupili uživo kako bi diskutirali o kriznom komuniciranju koje je danas najvidljiviji dio posla odnosa s javnošću. U uvodnom panelu razgovaralo se o ratu narativa između Rusije i Ukrajine.

Panelisti su govorili o ograničenoj slobodi te o opasnostima novinarskog izvještavanja. Bilo je izuzetno zanimljivo čuti razmišljanja sudionika panela profesora Davora Bobana, profesorice Jelene Jurišić, predsjednika HND-a Hrvoja Zovka te eminentnog novinara Dragana Nikolića koji su se dotaknuli informacijskog rata preko društvenih mreža kakav dosad nismo vidjeli, ali i slobode i ograničenja izvještavanja s obje strane. Tema je također bila i javni nastup i retorika oba predsjednika te su panelisti zaključili kako su javni istupi predsjednika i sadržajno, ali i tonalitetom te neverbalnom komunikacijom, iznimno važni za stjecanje dojma u općoj javnosti.

„Na neki način je krizna komunikacija možda najvidljiviji i neprepoznatljiviji dio posla koji PR-ovci rade. Mislim da smo mi kao industrija ovo razdoblje „iskoristili“ za pozicioniranje i da su donositelji odluka puno svjesniji danas koliko je PR kao struka važan kad se donose odluke koje se tiču javnosti“ - napomenuo je predsjednik HUOJ-a.

U okviru prvog dana KOMferencije program je obuhvatio i brojne trend teme koje se tiču komunikacijske industrije. Poseban interes sudionika izazvao je panel pod nazivom „Što smo naučili od pandemije “ u kojoj su Boris Jokić i Dragan Bagić u ulozi panelista analizirali cijenimo li danas znanje više i jesmo li kao društvo napredovali.

Uz sve negativno što smo tijekom pandemije kao pojedinci, ali i kao zajednica iskusili, kao ono pozitivno istaknuli su povećanu svijest o važnosti ulaganja u odnose, kako na privatnom tako i na poslovnom području te temu mentalnog zdravlja koja je kao nikad ranije izbila u fokus.

 

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam